Известие

Collapse
No announcement yet.

Хора помагайте имам сериозен проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Хора помагайте имам сериозен проблем

    Колеги помагайте че незнам какво да правя! След като си загасих колата една вечер и всичко си беше нормално на следващия ден едва запали от 10-тия път и не държи ниски обороти, постоянно прекъсва и хълца. Смених масло, маслен филтър, бензинов филтър ама нищо не помага. Свалих свещите и са черни, но не са мокри. Изпънах я на дълъг път да се продуха ама пак същото. На високи обороти работи добре, държи налягане на маслото малко под 4 ама на ниски не работи нормално тръгвам на полусъединител с доста газ и помпане на педала постоянно, ако задържа на първа с постоянна равномерна газ почва да придърпва и да се лашка цялата. Ако можете да ми помогнете моля посъветвайте ме нещо!
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS !Много яка!

  • #2
    Смени си и въздушния филтър и ако не се оправи я карай на диагностика!
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Само това ми остава май. Ще го сменя и него и дано да се оправи от това. Благодаря
      Alfa Romeo 155 2.0 16V TS !Много яка!

      Comment


      • #4
        Колега без претенции че знам,но нека споделя кво се случи на мой приятел.
        Значи купува си кола VW-3(така и не ме послуша да си вземе АР)и както си му е реда
        почерпи.И нещеш ли след 2-3 дена се обажда и ми казва че има проблем,и то същия такъв както ти го описваш,оставя колата вечерта вс.ОК а сутринта не пали направо аколмулатора свърши от там се грабваме и на диагностика и кво мислиш(свещи)мноо тъпо обаче за радост това и беше така че виж си свещите смени ги ако са навъртели много км.и ако не се оправи я карай на Доктор.
        Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

        Comment


        • #5
          Токущо бях до колата и свалих въздушния филтър. Има още хляб в него не е за смяна поизтупах го малко чернее обаче не е толкова зле. Свалих и свещите кафеви са станалигоре долу, но видях че на няколко от лулите има пукнатини по гумата и се вижда едно зелено и ръждиво. Може ли да е от кабелите и лулите?
          Alfa Romeo 155 2.0 16V TS !Много яка!

          Comment


          • #6
            Може. Може и да прежалиш 25лв за диагностика в крайна сметка.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Може. Може и да прежалиш 25лв за диагностика в крайна сметка.

              Да не правиш диагностика та само буташ човека да даде 25 лв
              sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                Да не правиш диагностика та само буташ човека да даде 25 лв
                Ако не направи диагностика има шанс до нова година да пише какво е проверил и сменил и да пита "къде е проблема".
                Освен това човека си казва , че има сериозен проблем. А сериозен проблем - сериозен преглед.
                166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                Comment


                • #9
                  на мен ми мирише на дебитомер след кихване /разместен/. Може и да смуче въздух от цепната или излязла гумена втулка на колекторите, сепната гофрирана тръба след дебитомера.
                  Да смени свеши, кабели и да пише.

                  @Значи купува си кола VW-3(така и не ме послуша да си вземе АР)и както си му е реда
                  почерпи.

                  Да ама 1 кабел за диагностика за VW е само 45 лв , има си и излекувана програма за дигностика - хич не го мисли приятеля си.
                  А като вземеш ти да сменяш носачи през 15 000 км сам ще се убедиш в истината.
                  Last edited by kris11; d.m.y г., 21:02.
                  Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                  Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=kris11

                    Да ама 1 кабел за диагностика за VW е само 45 лв , има си и излекувана програма за дигностика - хич не го мисли приятеля си.
                    А като вземеш ти да сменяш носачи през 15 000 км сам ще се убедиш в истината.[/QUOTE]

                    Това не го рзбрах добре за кои носачи говориш и за ква истина
                    Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

                    Comment


                    • #11
                      Колеги да ви кажа какво стана. Един приятел дойде да се видим и му казах аз какъв проблем имам и той както си хълцаше колицата само размърда здраво буксата на степмотора исе оправи веднага. Сега ще ида един контактен спрей да си купя, пръскам буксите и карам.
                      Alfa Romeo 155 2.0 16V TS !Много яка!

                      Comment


                      • #12
                        ейй тамъм щях да ти напиша да си погледнеш МПХ-то ама вече си решил проблема
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от warbah Покажи съобщение
                          Това не го рзбрах добре за кои носачи говориш и за ква истина

                          На Алфата . VW e със сменяем шарнирен болт на носача. Закрепен е с 2 болта + този на ябълката.
                          Не ме питай само за носачите на Алфата При мен изкарват максимум 19 000м. или грубо 6-8 месеца. Последните ще поставят рекорд след 2месеца / рекорд 1 година- понеже не я карам от януари т.г./
                          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kris11 Покажи съобщение
                            На Алфата . VW e със сменяем шарнирен болт на носача. Закрепен е с 2 болта + този на ябълката.
                            Не ме питай само за носачите на Алфата При мен изкарват максимум 19 000м. или грубо 6-8 месеца. Последните ще поставят рекорд след 2месеца / рекорд 1 година- понеже не я карам от януари т.г./

                            Добре де не е ли по до хубаво да се вземат по скъпи и качественни части и проблема да се реши за по дълго време??Разбира се ако смята човек да си я кара колата,а ако е за продаване да всеки слага по евтиното.Аз съм изкарал с моята досега само 40 000км
                            от как е моя от2003 но си има причина,отцъствам по много време,но когато съм си тука не слизам от нея е вярваш или не досега по окачването нищо не е (хлопнало тропнало),а винаги първата ми работа е като се върна да я прегледам основно в сервиз
                            смени на масла и т.н.Е разбира се ако се уцели някой голям трап нещата се трошат,ма както и да е всеки си знае.
                            Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от warbah Покажи съобщение
                              Добре де не е ли по до хубаво да се вземат по скъпи и качественни части и проблема да се реши за по дълго време??
                              Продават се боклуци с име на високи цени. Оригинални щатни носачи - сменени на 250 000 или 260 000 км . Оттам нататъка мъки - слагал съм Vema; Moog,; Federal Mogul - да скъпи са по 120 и кусур лв е и какво - 15 000-18 000 мяакс 19 000 км. Това е положението .Пазя я да не влизам в трап колкото мога / ама сутрин минаваш има асфалт , след обяд се прибираш има трап я за кабел, я за водопровод уж насипан с чакъл, ами извън града -нарязали асфалта след като си минал /-пътувам за Бургас -вечерта едвам спирам добре,че бях на дълги -10-12 см сряз на асфалта/и ще се сетят да асфалтират догодина/, качване на бордюр е непознато нещо . какво да правя да спирам и да засипвам с лопата и пак да карам ли?
                              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                              Comment

                              Working...
                              X